Sundsvall FBC är en i expansiv fas som elitförening. Vi siktar på att stärka organisationen och bli mer professionell samtidigt som vi ska nå bättre resultat på planen.
Till vår organisation söker vi nu följande tjänster:
Arrangemangsansvarig
Vi söker dig som har erfarenhet av att jobba med event eller är nyfiken och vill börja jobba med det. Vi har 11 hemmamatcher per år plus kvalspel, och visionen är att på sikt skapa showbusiness av innebandyn. Man ska komma till våra matcher för så många mer anledningar än bara innebandyn på planen.
I din roll som arrangemangsansvarig kommer du:
- Säkerställa bemanning & planering av olika stationer som entré, fik, sponsorer m.m
- Vara ansvarig för våra sponsorer som kommer till matcherna.
- Vara ansvarig för intro, pausunderhållning, teman, gäster och annat som kan skapa mervärde till arrangemanget.
- Säkerligen en hel del mer saker, då tjänsten är ny så skapar vi den utifrån dig.
Vi söker dig som:
- Har erfarenhet eller är intresserad av att jobba med event.
- Är kreativ och kan vara påhittig och nytänkande.
- Bra samarbetsförmåga.
- Är utåtriktad och bra på skapa sociala kontakter.
Tjänsten är arvoderad, deltid.
Säljare
Vi söker dig som vill jobba med försäljning av sponsring till befintliga och nya kunder. Vi förser dig med försöljningsmaterial och ditt jobb blir att bearbeta företag i Sundsvallsregionen.
I din roll som säljare kommer du:
- Boka möten via telefon/mail.
- Genomföra bokade möten.
- Skriva avtal med sponsorer.
- Kundvårdande aktiviteter.
Vi söker dig som:
- Har erfarenhet av försäljning eller vill lära dig inom försäljning.
- Har ett bra kontaktnät inom Sundsvalls näringsliv eller är bra på knyta nya kontakter.
- Är driven och bra på leda ditt eget arbete.
Tjänsten är arvoderad med provision.
Är du intresserad? Tveka inte att höra av dig på andreas@sundsvallfbc.se så tar vi det därifrån.